vineri, 22 august 2014

CUM ASORTĂM PANTOFII ALBI



Pantofii albi... au reprezentat o reală provocare pentru mine. Mi-am cumpărat o pereche de la ZARA, am ajuns foarte entuziasmată cu ei acasă, i-am pus în dulap... si acolo au rămas destul de multă vreme pentru că pur și simplu nu-mi venea să-i port la vreo ținută.

Aceștia sunt pantofii despre care vorbesc J

Așa că m-am documentat puțin și am găsit câteva combinații care mie mi-au plăcut. Sper să îți placă și ție J



1. Pantofi albi cu fustă galbenă sau pantaloni galbeni (și bluziță albă pentru un look de vară)



2.  All white. Pantofi albi, ținută albă. Pentru această combinație, eu prefer rochiță albă. Pentru a rupe monotonia, imi place să port un ruj roșu sau o geantă mare, colorată; sau brățări colorate.



3. Pantofi albi, blugi, cămașă alba simplă.


4.  Pantofi albi și dungi alb-negru


5. Și pentru un look mai elegant – pantaloni negri, sacou negru, bluză albă.


Ah, și ca o ultimă observație, eu port pantofii albi numai vara si neapărat fără ciorapi J

XOXO,
Mia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu